britische Flagge

Enterprise Service ManagementServiceNow

ServiceNow je programska platforma v oblaku za upravljanje IT storitev (ITSM), ki pomaga avtomatizirati IT Business Management. Zasnovan je na podlagi smernic ITIL za zagotavljanje storitvene usmerjenosti za naloge, dejavnosti in procese. Uporablja strojno učenje za izkoriščanje podatkov in delovnih tokov za pomoč podjetjem, da postanejo hitrejša in razširljiva. Ponuja fleksibilnost, moč in zanesljivost za doseganje ciljev obvladovanja incidentov in težav. Poleg tega lahko uporabniki svobodno izberejo svoj najudobnejši vmesnik za podporo. Tehniku nudi vse informacije za diagnosticiranje in popravilo težav, hkrati pa odpravlja odvisnost od preglednic in e-pošte.

Integracija Programske OpremeAWS

Z uporabo agilnih metologij, DevOps principov, modernih orodij za neprekinjeno integracijo/neprekinjeno dostavo – CICD na oblačni kakor tudi on-prem infrastrukturi, podpiramo interne produktne oddelke in zagotavljamo da so aplikacije in storitve dostavljene kvalitetno in v najkrajšem časovnem ciklu. Naše zgodbe so fokusirane na inovacijo in avtomatizacijo poslovnih procesov z katerimi je pohitreno in olajšano delo produktnih ekip s tem pa zagotavljeno hitrejšo dostavo končnih rezultatov. Kot ekipa razvijamo, svetujemo kakor tudi vzdržujemo zahteve od produktnih oddelkov na najnovejših tehnologijah, varnostnih politik in najboljših inženirskih praks.

Distribucija programske opremeEMPIRUM

Zagotavljamo varno integracijo programske opreme v strankino okolje. Stranke podpiramo pri načrtovanju in namestitvi programske opreme na njihova delovna mesta, ter skrbimo za mesečne posodobitve naših osnovnih paketov.